Geen beschikbare datum of tijd gevonden voor uw afspraak? stuur een sms naar 0472332264 of een mail naar info@lamazi.be
24/24 7/7

  1. Een gemaakte afspraak, op welke manier dan ook, is juridisch bindend en dient te worden nagekomen. Indien u niet aanwezig kan zijn, dient uw afspraak minimaal 48 uur op voorhand te worden geannuleerd.
  2. Indien u de afspraak alsnog wilt annuleren na 48 uur voorafgaand aan de afspraak, vanwege onvoorziene omstandigheden, brengen wij een bedrag van €25 in rekening voor afspraken die tot 1 uur duren en €50 voor afspraken die langer dan 1 uur duren. Wij vragen uw begrip voor deze kosten, aangezien we tijd hebben gereserveerd en voorbereidingen hebben getroffen voor uw behandeling. Wij raden u aan om ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen als u de afspraak wilt annuleren om eventuele ongemakken te voorkomen. U kunt het annuleringsbedrag overmaken naar het volgende rekeningnummer: BE27 3631 6712 4673, met als mededeling uw naam en de datum van de oorspronkelijke afspraak. We waarderen uw medewerking en begrip in deze situatie.
  3. Voorschot wordt in geen enkel geval terugbetaald maar blijft een jaar geldig bij boeking van de volgende afspraak, mits de annulering minimaal 48 uur op voorhand wordt gedaan.
  4. Bij laattijdig annuleren zijn wij genoodzaakt een annulatiekost aan te rekenen.
  5. Indien u niet komt opdagen en geen bericht achterlaat (telefonisch of via e-mail), zal het volledige bedrag van de behandeling worden aangerekend indien u een nieuwe afspraak wenst.
  6. Als de afspraak niet wordt nagekomen of de annulering te laat heeft plaatsgevonden (minder dan 48 uur voor de afspraak), verliest u het voorschot.
  7. Personen die herhaaldelijk de afspraak niet nakomen, krijgen bij Lamazi pas weer een afspraak als de behandeling op voorhand wordt vereffend.
  8. Wij vragen u ook om het uur van afspraak te respecteren en op tijd te komen. Bij laattijdigheid wordt deze tijd van de behandeling afgetrokken. Vanaf 15 minuten vertraging is het niet meer haalbaar om u verder te helpen, waardoor u uw voorschot kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen.
  9. Indien het gsm-nummer of e-mailadres niet correct is ingevuld, is het mogelijk dat er geen bevestigings- en herinneringsmails kunnen worden gestuurd. De klant is volledig zelf verantwoordelijk om deze gegevens correct in te vullen. LET OP: een bevestigings- en herinneringsmail kan soms in de map met ongewenste e-mail of spam terechtkomen.
  10. Het salon heeft het recht om een schadevergoeding te vragen van de klant indien deze meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
  11. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar het salon.
  12. Geen dieren zijn toegelaten! Indien u aanwezig bent met uw huisdier, kan de behandeling niet doorgaan en vragen wij u het volledige bedrag van de behandeling te voldoen voor onze tijdsreservering.

Wij danken u voor het begrip van onze voorwaarden

Voor vragen zijn wij bereikbaar op 0472/332264 of info@lamazi.be

Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u ons gebruik van cookies.