Veelgestelde Vragen

  • HOE MAAK IK EEN AFSPRAAK ?

    Afspraken kunnen via de Website geboekt worden door op de knop ‘afspraak boeken’ te drukken. Deze knop vind je terug op de homepagina.

  • MOET IK ALTIJD EEN VOORSCHOT BETALEN?

    Nieuwe klanten dienen steeds een voorschoot te betalen. Het voorschot bedraagt 50% van het totaalbedrag van de behandeling. Dit bedrag wordt bij het afrekenen zichtbaar.

  • KAN IK EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR MEERDERE BEHANDELINGEN ?

    Ja, het is mogelijk om meerdere behandelingen te selecteren in één afspraak

  • HOE ANNULEER IK EEN AFSPRAAK?

    Een afspraak kan telefonisch geannuleerd worden of via de bevestigingsmails die je reeds ontvangen hebt bij het maken van de afspraak.

  • WANNEER BEN IK MIJN VOORSCHOT NIET KWIJT?

    Als de afspraak 24 uur op voorhand geannuleerd wordt. Indien een geldige reden kan gegeven worden om de afspraak in minder dan 24 uur te annuleren, kan dit ook aanvaard worden.

  • KUNNEN KINDEREN MEEKOMEN NAAR DE AFSPRAAK?

    Wij raden het af om je kinderen mee te nemen naar het salon, aangezien er geen toezicht is en zij niet in de behandelingsruimte mogen komen. Zij kunnen plaatsnemen in de wachtruimte, indien zij zichzelf kunnen bezighouden. De ouders staan in voor eventuele schade.

  • KUNNEN HUISDIEREN MEEKOMEN NAAR DE AFSPRAAK?

    Wegens hygiënische redenen is het absoluut niet toegelaten om huisdieren naar het salon mee te nemen.

  • WAT ALS IK TE LAAT ZAL ZIJN VOOR MIJN AFSPRAAK?

    Wegens een drukke agenda kunnen wij geen rekening houden met het niet op tijd komen op de afspraak. Tot 15 minuten kunnen wij deze tijd van jouw behandeling afnemen, na 15 minuten wordt de afspraak geannuleerd. Hiervoor wordt een vergoeding gevraagd. Gelieve ook steeds telefonisch contact op te nemen indien je te laat zou zijn.

  • Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u ons gebruik van cookies.